Astana 2017 Expo Gruusia paviljoni kinectipõhine veemäng

Astana 2017 Expo Gruusia paviljoni kinectipõhine veemäng

Kirjeldus

Kasahstani pealinnas Astanas toimunud Expo 2017 raames Gruusia paviljoni ehitatud interaktiivne eksponaat. Eksponaat on tulevikuenergia teemaline, tutvustades külastajale, kuidas Gruusia kasutab vee-energiat Tbilise linnale energia tootmiseks.

Külastajad näevad lauale kuvatud nelja turbiini ning laua keskel asuvat generaatorit. Turbiini kohal lehvitades hakkab vesi keerlema, turbiin energiat tootma ning energia liikuma generaatori poole. Eesmärk on käega turbiini kohal lehvitades (laineid tekitades) panna iga turbiin energiat tootma. Generaator aktiveerub vaid siis, kui kõik neli turbiini on piisavalt energiat tekitanud, mis on jõudnud generaatorini. Kuna turbiine on neli ja kõiki neid üksi liigutada ei saa, on mängu võitmiseks vaja ka sõpru.

Mängu võites kuvatakse mängu lõpustseenina video energiaga täituvast Tbilise linnast.


Meie osalus

  • koostöö kliendipoolse kujundajaga lõpplahenduse visualiseerimiseks
  • rakenduste programmeerimine
  • OS seadistus kioskiks (rakenduse käivituse automatiseerimine jms)
  • kohapealne Kinect rakenduse kalibratsioon
  • kaughalduse seadistus
  • kaughalduse läbiviimine

Tehniline info

Eksponaadis suhtlevad kaks rakendust omavahel: pythonis kirjutatud Kinect rakendus (backend) saadab signaale Chrome brauserile programmeeritud mängule (frontend). Kinect rakenduse jaoks kirjutatud eraldi kalibreerimise režiim, mis lubab eksponaati asukoha vahetudes uuesti mäng lihtsalt üles seada.

  • OS: Win10
  • keel/raamistik: python, pykinect2, numpy, pygame, opencv, html, javascript/jQuery, AHK

Meedia

[rev_slider alias=”astana_slider”][/rev_slider]