Kinect-põhine linnulehvitusmäng Ahhaa Teaduskeskuses

Kinect-põhine linnulehvitusmäng Ahhaa Teaduskeskuses

Kirjeldus

Mõned ehk ei teagi, aga Teaduskeskus Ahhaas on olemas ala, mis pühendatud just lindude elule ja olule. Ühe eksponaadina võib seal kohata interaktiivset kinect-tehnoloogial põhinevat mängu, mis annab külastajatele võimaluse linnuna “taevasse tõusta”. Mängija peab linnukombel oma käsi lehvitama ja sõltuvalt lehvitamise kiirusest, annab mäng tagasisidet, millise linnuga lehvitamise hetkel kõige rohkem sarnanetakse. Põnevuse lisamiseks võib korraga “lennata” ka kaks mängijat.


Meie osalus

  • kujundus ja 3D graafika
  • rakenduse programmeerimine
  • OS seadistus kioskiks (rakenduse käivituse automatiseerimine jms)

Tehniline info

Kinect sensor tuvastab kuni kahe külastaja asukoha. Rakendus määrab mängijatele 3D mudelid, mis liiguvad nendega kaasa. Käsi ehk tiibasid üles-alla lehvitades loeb mäng teatud algoritmi läbi lehvituse kiirust, mis kuvatakse reaalajas mängu ekraanile. Maksimaalse lehvituskiiruse saavutades näidatakse, mis linnuga mängija sama kiirelt lehvitada suutis.

  • OS: Win10
  • keel/raamistik: Unity3D, AHK

Meedia

[rev_slider alias=”birdgame_slider”][/rev_slider]

  • Kuupäev : 03/2018
  • Klient : Teaduskeskus Ahhaa